Dovolenky 2016 pri moriPobyty na Slovensku
02 21 02 56 57
Kontakt
Cestovná kancelária Destinacie.sk

Last minute ponuky na e-mail:

Last MinuteFirst minute zľavy za včasný nákupNemecké a rakúske CKFAQ

Cestovné kancelárie

Cestovné kancelárie, ktorých zájazdy sú ponúkané našou cestovnou agentúrou majú uzatvorené poistenie zájazdu pre prípad úpadku cestovnej kancelárie


logo cestovná kancelária aeoluslogo cestovná kancelária azur reisenlogo cestovná kancelária balkan travellogo cestovná kancelária bubo travellogo cestovná kancelária desirealogo cestovná kancelária esologo cestovná kancelária etilogo cestovná kancelária fifologo cestovná kancelária firo tourlogo cestovná kancelária fischerlogo cestovná kancelária globtourlogo cestovná kancelária hechterlogo cestovná kancelária happy travellogo cestovná kancelária hydrotourlogo cestovná kancelária intermediallogo cestovná kancelária jazz weltlogo cestovná kancelária juven tourlogo cestovná kancelária kartago tourslogo cestovná kancelária koala tourslogo cestovná kancelária lipalogo cestovná kancelária maestral travellogo cestovná kancelária pax travellogo cestovná kancelária pegas tourlogo cestovná kancelária ruefa reisenlogo cestovná kancelária satur travellogo cestovná kancelária seneca tourslogo cestovná kancelária solvexlogo cestovná kancelária tatratourlogo cestovná kancelária tiptravellogo cestovná kancelária turancar

Cestovné kancelárie

  • Ponúkame zájazdy všetkých známych cestovných kancelárií pôsobiacich na Slovensku a ďalších desiatok českých, nemeckých a rakúskych CK.
  • Spolupracujeme len s cestovnými kanceláriami, ktoré sú poistené proti úpadku.
  • Zájazdy ponúkame za rovnaké ceny, ako materské cestovné kancelárie, vrátane vernostných zliav.

Sme autorizovaným predajcom nasledovných cestovných kancelárií
 

CK Adria databanka CK Adriatic CK Aeolus CK Alfa travel CK Aquamarin CK Azur Reizen
CK Adria databanka CK Adriatic CK Aeolus CK Alfa travel CK Aquamarin CK Azur Reizen
           
Balkan Travel CK Bubo Travel Agency CK Daka Desiree CK Elit cestovné CK Eso
CK Balkan Travel CK Bubo CK Daka CK Desiree CK Elit travel CK ESO travel
           
CK Eti CK Ferrotour CK Fifo CK Firo Tour CK Fischer CK Franka tour
CK Eti CK Ferrotour CK Fifo CK Firo Tour CK Fischer CK Franka tour
           
CK Galeb CK Globtour Happytravel CK Hechter Slovensko CK Hydrotour CK médiách
CK Galeb CK Globtour CK Happytravel CK Hechter CK Hydrotour CK Intermedial
           
CK Jazzwelt CK Juventour CK Kartágo zájazdy CK Koala Tours CK Kvalita tour CK Lipa
CK JazzWelt CK Juventour CK Kartágo zájazdy CK Koala Tours CK Kvalita tour CK Lipa
           
CK NIK Slovakia CK Orex travel CK Travel Pax CK Pegas Tour CK Ruefa Reisen CK Satur
CK NIK Slovakia CK Orex travel CK Paxtravel CK Pegas Tour CK Ruefa Reisen CK Satur
           
CK Seneca prehliadka CK Solartour CK Solvex CK Sun travel CK Tatratour CK Travel Tip
CK Seneca Tours CK Solartour CK Solvex CK Sun travel CK Tatratour CK TIP cestovné
           
CK Turancar CK Vítkovice Tours        
CK Turancar CK Vítkovice Tours        

Ostatné cestovné kancelárie:

CK Čedok CK České Kormidlo CK Neckermann CK Nev-Dama    
CK Čedok CK České Kormidlo CK Neckermann CK Nev-Dama    

Čo  je cestovná kancelária

Cestovná kancelária je spoločnosť, ktorá zájazdy sama organizuje t.j. vo svojej činnosti sa špecializuje na domáci cestovný ruch, zahraničný cestovný ruch, liečebné pobyty, poznávacie zájazdy, kúpeľné služby atď., a musí byť poistená proti úpadku.

Čo je cestovná agentúra

Cestovná agentúra zájazdy iba sprostredkováva čiže predáva t.z. cestovné kancelárie uzatvárajú zmluvy s cestovnými agentúrami, ktoré pôsobia ako dealeri jednotlivých služieb cestovného ruchu (zájazdy i ubytovanie, letenky apod.). Trh s predajom dovolenkových zájazdov sa rýchlo mení. Kým v minulosti bola potrebná osobná návšteva v cestovnej kancelárii, dnes si môžeme rezervovať dovolenku aj cez internet. 

O čom máte byť informovaný

Cestovná kancelária musí v katalógu, či na web stránke, prípadne inou písomnou formou, presne, jasne, pravdivo, zrozumiteľne, úplne a riadne informovať o všetkých skutočnostiach, ktoré môžu mať vplyv na rozhodnutie záujemcu o kúpu zájazdu. Ide najmä o: 

• termín začatia a skončenia zájazdu 
• cenu zájazdu vrátane harmonogramu platieb a výšku preddavku 
• cieľové miesto a miesto pobytu 
• druh dopravného prostriedku, úroveň jeho vybavenosti, kvality a triedy 
• typ ubytovania, jeho polohu, kategóriu, stupeň vybavenosti a hlavné charakteristické znaky ubytovania 
• rozsah stravovania a jeho formy 
• trasu cesty, predpokladaných časoch a miesta zastávok 
• program v mieste pobytu 
• rozsah a kvalitu všetkých ostatných plnení, ktoré sú obsahom zájazdu 
• rozsah a podmienky povinného poistenia zájazdu pri úpadku cestovnej kancelárie, 
• informácie o poistiteľovi, s ktorým má uzatvorené povinné zmluvné poistenie zájazdu 
• všeobecné údaje, týkajúce sa pasových a vízových požiadaviek pre občanov SR a o zdravotných formalitách, ktoré sú nevyhnutné na cestu a pobyt, ako aj o zvyčajné ceny a lehoty na ich vybavenie 
• informáciu o tom, či sa pre zájazd požaduje minimálny počet účastníkov zájazdu a o termíne, kedy najneskôr pred odchodom zájazdu môže CK oznámiť, že zájazd ruší z dôvodu jeho neobsadenia minimálnym počtom účastníkov 
• lehotu, v ktorej môže objednávateľ oznámiť, že sa zájazdu namiesto neho zúčastní iná osoba 
• možnosť uzatvoriť individuálne cestovné poistenie vrátane poistenia pre prípad storna zájazdu pri ochorení alebo v prípade nehody

Mohlo by vás zaujímať

SACKA - SLOVENSKÁ ASOCIÁCIA CESTOVNÝCH KANCELÁRIÍ A CESTOVNÝCH AGENTÚR.
Zákon o cestovných kanceláriách.
Prevádzkovanie cestovnej kancelárie.

Ako riešiť sťažnosť na cestovnú kanceláriu, či reklamáciu zájazdu

Tipy, čo nepísať do reklamácie dovolenky.
Ako reklamovať podľa zákona.
Vybavovanie reklamácie na www.sacka.eu.

Ako postupovať v prípade nespokojnosti s poskytnutými službami

Ako pri tovare, tak aj pri službách je možnosť, že s ich poskytnutím nebudete spokojní. Väčšina hotelierov je prístupná k riešeniu sťažnosti priamo na mieste a snažia sa klientovi vyjsť maximálne v ústrety. Samozrejme, je možné to riešiť reklamáciou, ktorá tak ako pri tovare bude vybavená do 30 dní od jej doručenia.

V každých pokynoch k zájazdu je uvedené telefónne číslo na delegáta, ktorý vám je k dispozícii počas celého pobytu. V prvom rade, ak dôjde k neposkytnutiu služby, za ktorú ste uhradili, je potrebné ihneď kontaktovať tohto delegáta, ktorý by mal sťažnosť riešiť s poskytovateľom služieb priamo.

Ak náprava vašej sťažnosti pre vás nebude vyhovujúca, je potrebné hneď na mieste spísať záznam, ktorý priloží klient k reklamácií. Reklamáciu je potrebné podať písomne najneskôr do 3 mesiacov v CK, alebo CA, ktorá zájazd zabezpečovala.

Prehliadaním tejto stránky vyjadrujete svoj súhlas s používaním súborov cookies. Viac informácií. OK

Prihláste sa do nášho newslettera a dostávajte last ponuky na váš e-mail!